Heya I’m Angélique ! I'm a moderation and fun bot! If you need any help feel free to join the support server! Thanks for reading :D.
Hello,I'm the creator!I created my bot for fun and help people!There mutiple commands like =Help , =RPS , =Wave, =Lock,My bot is still in developpment but I think he has enough useful and non useful command to be aprreciated. I'm trying to add the most commands as possible (you can suggest some on the support server).For now I have the category of commands : For everyone ,for admins|mods and others. Have fun using my bot!.
0
0 Rezensionen
Bewertungen können nur von registrierten Nutzern abgegeben werden. Alle Bewertungen werden von den Moderatoren von Top.gg geprüft. Bitte lies dir vor dem Posten unbedingt unsere Richtlinien durch.
5 Sterne
0
4 Sterne
0
3 Sterne
0
2 Sterne
0
1 Stern
0
Hier gibt es noch keine Bewertungen!